maanantai 15. elokuuta 2011

Movie Monday #10 Who would you be? - Leffahaaste

No päätin minäkin sitten vihdoinkin tehdä tälläisen Movie Monday haasteen. :) Alkuperäisen haasteen ja ohjeet kyseiseen blogiin, missä haasteet luodaan löydät tästä http://leffamaanantai.blogspot.com/
Jo pitkän aikaa minua on himottanut tehdä jokin tälläinen Movie Monday-haaste, mutta vielä tarpeeksi innostavaa haastetta tälläiselle laiskalle bloggaajalle ei ole tullut.. Kunnes satuin Sinin Leffablogista katsomaan, kuinka hän oli tämän toteuttanut ja olin itsekin että wau ! Nyt vaikuttaa kiinostavalta ! No lähdin sitten tutustumaan tämän viikon haasteeseen eli Who would you be? -Eli kuka leffanhenkilö minä olisin.. :)
No pienien aasin siltojen kautta päädyin tekemään hieman aiheesta poiketen oman valintani sellaisesta hahmosta, joka ei niinkään ole elokuvahahmo, vaan sarjakuvahahmo (mutta on tosin esiintynyt elokuvassakin, joten tämähän lasketaan... :))

Hahmo, joka minä haluaisin olla on X-menistä tuttu Kurt Wagner, eli Nightcrawler. Varmaan moni miettii, miksi kukaan haluaisi olla selainen henkilö, joka näyttää siniseltä demonilta? Noh, sinisenä oleminen ei minua haittaisi, sillä ainakin minä pystyisin teleporttailemaan seinien läpi ja paikasta toiseen.. :) Tietenkään en olisi yksin mutantti, vaan
maailma, jossa eläisin olisi täynnä muita mutantteja ja saisin asua Xavierin lahjakkaiden nuorten koulussa... Voi, se elämä olisi lokoisaa <3 Voisin vain hengailla päivät pitkät Kittyn ja Havocin kanssa..
Tosin joutuisin varmasti tälläisessä maailmassa (ja koska olisin yksi ryhmä X:n jäsenistä) myös taistelemaan kaiken maailman pahoja mutantteja vastaan.. Onneksi tukenani olisi muut ryhmä X:n jäsenistä.. : )

Hienoa olisi, että osaisin puhua sujuvaa saksaa, sillä olisin saksalaissyntyinen. Nykyinen saksankielen taitoni riittää vain sanomaan: "Ich lieben mich"- mikäli sekään noin kirjoitetaan.. :) Vaikka minulla olisikin saksalainen kasvatus paikallisessa friikkisirkuksessa..  Haittapuolena tietenkin olisi se, että isäni ja äitini olisivat molemmat pahiksia.. Jotka hylkäsivät minut jo ollessani hyvin pieni.. Azazel ja Mystikko myös tuskin tulisivat moikkaamaan koulun vierailupäivänä minua.. Vaan pikemminkin saattaisin kohdata heidät taistelukentällä...
Toivoisin myös, että jos minusta tehtäisiin elokuva Nightcrawlerina.. että sen olisi ohjannut Tim Burton, musiikista vastaisi Danny Elfman ja minua näyyttelisi tietenkin Mitch Hewer ;) No... X-men Origins: Nightcrawler-elokuvaa odotellessa... (ei siis ole todellinen tulossa oleva elokuva..) :)
Sellaienn oli siis minun valintani.. Ja vaikka kuinka menikin aiheen vierestä, sain jokatapauksessa aloitettua Movie Monday- juttujen kirjoittelemisen.. Toivotaan, että seuraavasta tulee parempi ja, että se ilmestyy tänne ajallaan.... :) (Onneksi Movie Monday antaa anteeksi myöhästelyn ! )

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...