torstai 3. maaliskuuta 2016

Lisää ohjeita Pokémon kortteja myyville!



Jostain syystä tästä on tullut minun blogini luetuin aihe ja en yhtään ihmettele. Suurimmalta osalta Suomen 90-luvun lapsilta kuitenkin löytyy Pokémon -kortteja jostain kaapin perältä ja sitten kun tulee mieleen myydä ne pois niin löytyy Ruudukko.
Edelleenkin toitotan sitä että minä en ole ammattilainen, saatan erehtyä pahastikin hinta-arvioissa. Mielipiteeni ovat täysin minun omia ja hinta-arviot perustuvat siihen, mitä olisin itse valmis kortista/korteista maksamaan.
Lupaan myös olla puolueeton ja olla vetämättä välistä mikäli sikäli sellainen kortti löytyy jonka minun kokoelmaani haluaisin. Tässä nyt kuitenkin taas muutama pikku ohje kaikille tiedoksi! :)

Siitä lähtien kun kirjoitin tuon ensimmäisen Ohjeita Pokémon -kortteja myyville, on minulle säännöllisen epäsäännöllisesti tullut pyyntöjä arvioida hintoja ihmisten kokoelmille. Tämä on tietenkin ihan ookoo ja mielelläni jonkinlaista hinta-arviota annankin, mutta hyvät ihmiset tolkku kaikessa...

Ohjeet hinta-arvion pyytämiseen:

On aivan turhaa, että laitat minulle kuvan jokaisesta kortistasi yksitellen tai yhdessä. Common ja uncommon kortit eivät oikeasti ole juurikaan minkään arvoisia yksittäin, joten ihan karkea arvio määrästä riittää.

Jos haluat arviota holo-korteista tai rareista niin laita kunnollinen kuva, jossa näkyy onko reunoissa pyöristymää tai kiilto lähtenyt kortin kuvasta, taitoksia tai tahroja. Tai ainakin kuvaile niitä. Joka tapauksessa kaikki noista virheistä laskevat kortin arvoa huomattavasti!

Kun epäilet että korttisi on kopio niin googlaappa ensin. Todennäköisesti jos sinulla on pienikin epäily siitä, että se on kopio tai huijaus kortti niin se on sellainen. Voit myös kätevästi tarkistaa Serebii.netin Cardexistä onko kortin kuva ja muut tiedot oikein. Jos et löydä korttiasi tuolta niin aivan turhaa kysyt minulta minkä arvoinen se on. Se ei ole arvoinen.

Älä yritä myydä minulle kortteja. Voin vannoa, että missään kaapin perällä olleessa laatikossa ei ole mitään mikä minua kiinnostaa. Jos näen minua kiinnostavan kortin hinta-arvio-pyynnössäsi niin ehdotan itse, josko myisit minulle. Tällöinkin pidän kiinni hinnastosta jonka olen itse antanut, enkä yritä vetää välistä. Minun hinta-arvioni tässä linkissä: Ohjeita Pokemon -kortteja myyville osa III

Muista ilmoittaa minulle kommentilla täällä, että olet laittanut hinta-arvio pyynnön, muuten en välttämästtä sitä huomaa! En hoida näitä asioita puhelimella tai tekstiviesteillä, kiitos!

Hinta-arviot:
myyttihamsteri(at)gmail.com


21 kommenttia:

  1. Taitaa aika hyvin Google-osumia tulla tuolle sivulle :D itse blogin löysin kun selvittelin korttien arvoa ja blogin sivuille päädyin sitä kautta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep :D Kun katsoo noita hakuja miten tänne blogiin on päästy niin selkeä enemmistö on 'arvokkaat pokemon kortit' tai 'pokemon korttien arvo' :D

      Poista
  2. Laitoin hinta-arvio pyyntöön liittyvää asiaa.

    VastaaPoista
  3. Laitoin sähköpostilla arviopyynnön tulemaan sinulle.
    -Eero T.

    VastaaPoista
  4. Laitoin sähköpostilla arviopyynnön muutamasta kortista.

    VastaaPoista
  5. Laitoin sähköpostilla hinta-arviopyynnön :-)

    VastaaPoista
  6. Moi! Laitan sulle sähköpostia tulemaan.

    VastaaPoista
  7. Hei, laitan sulle sähköpostia Machamp kortista.

    VastaaPoista
  8. Laitoin taas sähköpostia sinulle, pahoittelut ja suuret kiitokset. :)

    VastaaPoista
  9. Moro, pistin sähköpostissa tulemaan hinta-arvion muutamasta kortista.

    VastaaPoista
  10. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  11. Laitan sinulle sähköpostiin viestin!

    VastaaPoista
  12. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...